Poezii de dragoste

joi, 31 ianuarie 2013

| | |



Caracteristici:

Format A6
56 pagini invechite 
18 poezii de dragoste 
Coperta piele, diverse culori - se poate personaliza

Pret: 25 lei

Cuprins:

A mea - Adrian Păunescu
De dragoste - Ana Blandiana
Grea cruce să iubești pe unii... - Boris Pasternak
Imn frumuseţii - Charles Baudelaire
Nu credeam să-nvăț... - Geo Bogza
De-aș fi artist - George Bacovia
Romanţă fără muzică (În tine-mi pun toată speranţa) - Ion Minulescu
Romanţă fără muzică(Nu-i nimeni să ne vadă) - Ion Minulescu
Iubire - Lucian Blaga
Sărută-mă - Magda Isanos
Vorbește-ncet - Mihai Eminescu
Ce bine că eşti - Nichita Stanescu
Ci de-am fi singuri ... - Nicolae Iorga
Pereche (De ziua ta) - Romeo Morari
N-am ştiut - Sorin Poclitaru
Tu n-ai habar… - Sorin Poclitaru


Tu n-ai habar…
Sorin Poclitaru

Tu n-ai habar cât de frumoasă eşti
Nici eu nu te-aş putea nicicum descrie
Mirată ca un fulg de păpădie
Purtat prin cer de aripi îngereşti.

În palme să te prind aş vrea să pot
Şi să îţi suflu aer cald pe gene
Cu buzele să te măsor, alene
Şi să te-nchid în ochii mei de tot.

Să te adorm şi-n somnul tău de prunc
Să vină spiriduşii să-ţi slujească
Sub sânul stâng, o insulă să-ţi crească
Şi un ocean în care să m-arunc.

Tu n-ai habar că te visez mereu
Chiar şi atunci când suntem împreună
Că nu mă satur să aud cum sună
Sărutul tău, langă sărutul meu.

Tu n-ai habar cât de frumoasă eşti
Iar mie vorbele îmi sunt sărace
În mine nor de fluturi se desface
Şi te iubesc ca-n vechile poveşti.

0 comentarii: